3e week - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Nienkevbenschop - WaarBenJij.nu 3e week - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Nienkevbenschop - WaarBenJij.nu

3e week

Blijf op de hoogte en volg

21 Februari 2014 | Swaziland, Ezulwini

Na weer een drukke week vol kindjes les geven, sportdag, the cultural village bezocht te hebben en naar een waterval te zijn geweest is t weer weekend. Vandaag hadden we sportdag op ons project, super leuk en schattig omdat met die kindjes te doen. Na de sportdag ben ik maar gelijk gaan wassen. Hoop dat alles blijft hangen en ik straks niet ineens een aap met me bh er vandoor zie gaan. Want die zitten hier ook. Ook wel de 'blue-ball monkeys' genoemd.
Begin van de week zijn we naar een waterval geweest en the cultural village, een dorpje waar ze doen alsof ze nog leven als vroeger. Dus in allemaal hutjes en de vrouwen in jurken van doeken en de mannen in rokken van dierenhuiden. Toen zijn we ook nog naar een waterval geweest waar je kon zwemmen op eigen risico omdat er stuk verderop krokodillen zaten, en waterslangen enzo. Maar ik en serm zijn gaan zwemmen! We vonden t wel eng maar hebben t uiteindelijk gedaan. Er waren ook heel veel mooie vlinders bij de waterval.
Op woensdag eten we altijd een swazisch gerecht en daar zit tot nu toe altijd pap bij, echt heerlijk

  • 21 Februari 2014 - 18:13

    Corina:

    Weer heerlijk je verhaal gelezen, dikke kus, mama

  • 21 Februari 2014 - 18:19

    Edwin:

    Thuis eet je nooit pap
    Xx

  • 21 Februari 2014 - 18:43

    Ilseee:

    Niennie!
    Super leuk om weer te lezen en gelukkig ben je niet op gegeten door krokodillen
    Xxxx

  • 22 Februari 2014 - 12:51

    Opa. En Oma:

    Nu je wordt wel bezig gehouden heel leuk.geniet ernaar van.groetjes opa en oma.

  • 22 Februari 2014 - 13:57

    Anne:

    Hoi nienke! Wow! Cool dat hè daar gewoon ging zwemmen! Ik zou het niet durven, hoor! Ik mis je wel. Nog super veel plezier! Anne x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Swaziland, Ezulwini

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2014

St. Lucia - Durban - Tjinza - Port Elizabeth - Tsi

04 Maart 2014

Mozambique!☀❤

21 Februari 2014

3e week

15 Februari 2014

De eerste weekjes in Afrika!

01 Januari 1970

..

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 4107

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: